Relevant


Det känns som att jag varit borta en evighet, trots att det var igår runt klockan tre som jag hoppade på kära gamla 804:an för att ta mig till Joakim, det var fint. Idag åkte jag hem runt klockan ett, kom hem runt fem, fixade mig på mindre än en timme. Kände mig väldigt duktig och otjejig då jag startade med blött hår. Drog sedan på korvhäng med Johan. Vi badade bastu och slängde oss i snön (jag sprang in när det blev snöbollskrig). I bilen hem hade jag tre berusade pojkar och en jättemegaberusad pojke. Vi hade allsång till rosenström och iggy pop, hur jävla fint som helst! Skulle jag förresten räkna hur många gånger ordet "relevant" blev sagt under denna kväll skulle jag lätt komma upp i en siffra på tiotusenfemtonmiljoner.

Kommentarer
Postat av: anna

jag gissar på att det var kalle som sa relevant :D har hört det på tåget hela veckan, haha ;D

2010-11-14 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0