Kvistkrig


Trots att det inte var jag som drack igår kändes det ändå som att jag var jättebakis imorse när jag vaknade. Tror  det beror på att jag drack sjukligt mycket zingo igår. Men med en mange (magnecyl aka. mirakeltablett) var det borta på mindre än en halvtimme, helt otroligt. Orkade därför glida runt i stan med mamma och pappa. När pappa och jag skulle plocka tomater inne på willys bröt ett mindre kvistkrig ut (ni vet dom där små söta gröna sakerna som sitter på tomaterna och som egentligen känns jätteonödiga). Mamma sprang typ därifån. När vi kom hem hade vi tunering i fotbollsspel och hockeyspel, ingen klådde mig! Har även hunnit med ytterligare en runda till stan med Johan och Johan. Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av dessa två godsaker (se ovan). Jag gillar läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0