Min klocka har stannat

Eftersom att det inte går en enda bra bio nu för tiden bestämde jag och min vän Cornelia oss för en filmkväll hemma hos henne istället. Ungefär såhär mysigt hade vi det. Vi var så trötta att vi skrattade åt ungefär allt, men mest över att killen var misslyckad. Corre hade stått vid loppisen hela dagen och jag har vart och shoppat med mamma och kotte, det sätter sina spår. Corre är förövrigt sjuk. När vi sett film ett springer hon i väg och hämtar ett äpple, kommer tillbaka och säger "gud, jag är så jävla sugen på ett äpple". Ett äpple? Seriöst? Så sitter jag och äter skruvar, kinapuffar och dumle, vilket var något som Cornelia vägrade äta. Men ett äpple, ett jävla äpple. Sedan åkte jag hem i snöstormen, men det gick finfint. Jag lekte konsert och gjorde några jävligt grymma covers på Dolly Parton. Någon mer än jag som funderat på varför man alltid sjunger så jävla bra i bilen och blir lika sur varje gång över att ingen hör en. Inte?

Kommentarer
Postat av: rebe

hahaha, du har så rätt så <3

2010-11-21 @ 20:48:13
URL: http://rebeckaiusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0