Cheerleader!


Beby och jag tog buss 16 ut till Hälla idag. Obersvera att vi sprang som ett par jävla tokar i sommarhettan till den, men vi hann! Bussen tog oss ut till Hälla där vi shoppade (och skrattade) inne på TOYS R' US. Vi båda kom därifrån med en varsin cheerleaderräkt i storlek 164. Becka frågade "Hur känns det?" då jag fick på mig den. Dock måste jag erkänna att det var jävligt pinsamt när man kom fram till kassan och skulle betala. Men det är väl lite utav en dröm det här också, så lite måste man ju offra. Annars klassade jag min samhällsuppgift nyss som klar (vilket den egentligen inte är då den är värdelös och jag fattar inte ens själv vad jag vill få fram med den). Men den får lov att duga nu, helt enkelt. Annars måste jag även dela med mig av att jag är pissnödig som en jävla Rebecka Zackrisson (kan vara den bästa jämförelsen jag någonsin gjort). Tror att jag minst har druckit tio liter vatten idag. Jag har märkt att det går lättare att tänka då. Imorgon är det mösspåtagning, glöm för fan inte mössan Jessica! Nu hade jag tänkt att gå och öva på några schyssta moves och att gå ner i splitt/spagat. Tror även att jag avslutar med ett par bakåtvolter, lär ju behövas till vår cheerleadingföreställning (som förövrigt kommer bli grym!).

Kotte sa: "Nattis, du blir min död"

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag diggar jämförelsen och välkomnar dig in till min vardag.



vår cheerleader kommer krossa. jag laddar upp redan på spexet tillsammans med alkohol, då kanske en spagat tillochmed är möjlig?

2010-05-25 @ 21:05:01
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0