Girls just wanna have fun.

Tvådagars må vara jävligt fina, men fy satan så trött man är såhär i efterhand. Men det har vart kul, så det var det värt. Vi hamnade på Pluto igår, jag kan erkänna att jag har varit med om bättre gånger, men det funkade. Det var någon som sa att rödtottar alltid har något vettigt att säga, det kändes fint. Annars gick jag mest runt och irriterade mig på att jag var den enda som fick betala inträde. Släng fram CSN nästa gång Jessica! Dummer! Gick och la mig strax efter fyra då jag satt och pratade med Jenny ett bra tag. Hon sa att hon också tänkte och pratade bäst på natten. Blev väckt klockan nio av mormor imorse. Därför tycker jag att det är okej att jag är trött nu. Mormor skjutsade förresten ner mig till tågstationen idag, hon berättade då att hon skulle åka till affärn för att köpa hushållspapper. När jag väl sitter på tåget sen får jag ett sms från henne där det står att hon var till affärn, men att hon glömde köpa hushållspapper. Jag gillar min mormor, hon är söt och rolig. Det märks att vi är släkt, haha! Annars är jag verkligen inte pepp på kommande vecka, jag orkar inte ta tag i någon del av mitt liv. Därför ska jag ligga lågt ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0