"Drick om du svarar rätt eller fel. Och varje gång du känner för det"


Så mycket jag hinner göra när jag inte bloggar. I Torsdags var jag mitt ute i ingenstans igen och hälsade på. Efter några övertalningar och sms slutade det hela med att jag inte höll mig till grundplanen, man ack så trevligt det var. Igår åkte jag hem och mellanlandade i någon timme och drog sedan tillbaka till Västerås. Hakade ihop med tjejerna hemma hos Jenny. Där drack vi vin, hade tjejsnack och spelade TP. Efter några vinglas tog vi ett spontanbeslut och vi hamnade på Slisk efter spurten till bussen. Inne på Slisk ägde vi dansgolven och vi skrek något om att vi var pojkarna som busa, att vi skulle gå och fiska och avslutade med att vi aldrig dansar nyktert. Det var en fin kväll. Nu är jag återigen hemma och mellanlandar, ska klockan fem bege mig till staden igen. Ikväll blir det en ny omgång.

Kommentarer
Postat av: rebecka

så det ska vara <3

2010-05-16 @ 15:26:32
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0