Hysteri

Jag glömde förövrigt berätta att Cornelia var den som kammade hem poänget (poängen?) i Fredags, trots att Jenny hade en betydligt bättre story, haha! Men käftsmällen corre gav berga var verkligen pricken över i:et, synd att jag missde både den händelsen och händelse nummer ett, men lika mycket skrattar jag för det. Jag har så jävla härliga vänner!

Förövrigt måste även jag erkänna att jag kan känna hysterin över att ta studenten nu. Andre påminde mig idag när jag satt i Cafét och chillade och pluggade samtidigt att det är 27 dagar kvar tills allt ska vara inlämnat och klart. Panik, panik! Innan dess ska jag hinna med:

Två matteprov, ett prov i naturkunskap + lämna in en uppsatas + skriva om en gammal, tre uppgifter i organisation&ledarskap, ett kommunikations prov, två uppgifter i kommunikationen, en fet geografiuppsats, en samhällsuppsats, en biståndsuppgift, minst två bilduppgifter och en filosofiuppsats. Gud, ge mig styrka och tid?

Kommentarer
Postat av: rebecka

svar: jag behöver också en kram. Jag behöver tid. Lust. Ork. Om du hittar den så kan du ju tipsa om mig också.

2010-05-04 @ 22:33:54
URL: http://rsz.webblogg.se/
Postat av: Cathrine

va? gav corre berga en käftsmäll? det måste jag ha missat haha

2010-05-06 @ 08:35:26
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0