Ta hand om mig



Efter lite mer än sex timmars konstant stirrande på en dataskärm och väldigt kurrande magar, var jag och becka tvugna att lämna skolan då det var dags för stängning, då var det dock endast mina fotnötter (fotnoter) som inte var på plats. Nu är även de ifyllda och det känns så jävla skönt att säga att projektearbetet är klart. Jag ser verkligen fram emot att få skriva ut det imorgon och hålla det framför snoken på Johanna. Nu ska hon allt få se att vi också kan. På slutet måste jag dock erkänna att min hjärna blev en aning överkokt då vi varken tagit någon rast eller druckit minsta lilla droppe kaffe, detta resulterade i att det blev en hel del skratt, åt egentligen ingenting. Inatt kommer jag sova väldigt gott och jag kommer kunna ha påsklov med gott samvete. Nu vill jag mest tacka bebben för en rolig och intressant dag, och high five för att vi är så jävla grymma!

Förövrigt så log jag lite för mig själv när jag kom hem idag och skuttade in på mitt rum och fick syn på en av kottes enorma flodhästar som låg på min säng. Hon har gett mig ansvaret över Stig i ett par dagar då hon själv rest till Sälen. För er som inte kan se vad det står på lappen. "TA HAND OM MIG! (/kotte&stig)" Flodhästen heter Stig. Alltid trevligt med lite nattgäster, även fast dom ska ta upp halva sängen.

Kommentarer
Postat av: rebecka

high five på oss förfäen!!!!!!!!!!

2010-04-01 @ 16:50:53
URL: http://rsz.webblogg.se/
Postat av: kotte

bra att du tar hand om honom :)) siv saknar han säger hon!!1!

2010-04-02 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0