Just när regnet träffar fönstren



För det första så vill jag be om ursäkt för alla bilder på mig själv som jag ständigt slänger upp här! Men jag har ju inte tid att fota på riktigt, så då blir det såhär. För det andra så vill jag bara meddela att pappa är hemma i huset igen. Det är alltid då den sista pusselbiten faller på plats, när pappa kommer hem. Då han kör lite revbensgitarr, drar världens torraste skämt och liksom bara bryr sig. Han kom hem på fm idag och överraskade mig. Fem veckor är en för lång tid, men det kommer bli bra i framtiden. Annars så vill jag passa på att skryta med att jag har gjort färdigt ytterligare två uppgifter idag och imorgon har jag prov.

Jag kan även berätta att jag precis kommit in i en kent period. Jag blir varje gång påmind om hur genialisk musiken är, och jag kan aldrig förstå hur jag lyckas glömma bort det. Någon som har en vettig teori?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0