The B


Från och med nu är jag utan min systemis i två till tre veckor. Det svider faktiskt i mitt hjärta. Jag hoppas att det bara blivit något litet knas och att den snart är på fötter igen.  Annars så var jag och shoppade med pappa idag, eller jag hjälpte honom. Jag gillar att han valde mig av alla människor, men det var ett jävligt smart drag av honom om jag får säga det själv. Skulle lätt kunna sätta en tusing på att pappa har lite ålderskris. Jag var jävligt nära på att övertala honom att köpa en Beatles t-shirt då jag såg på honom att han var jävligt sugen. Det han dock inte visste var att jag skulle ha snott den om han köpt den. Hör illa gör han också.

Jag - Det går ett rykte om att hon fått en stalker.
Pappa - VAA, EN STROKE!?!?

Jag är förövrigt inte ett dugg stressad över att projektet ska lämnas in i övermorgon och det är inte ens halvfärdigt? Jag & rebben har ju kontroll, har jag inbillat mig i alla fall. Säg att det är så R!

Kommentarer
Postat av: rebecka

det är så, vi har full kontroll baby ;)

2010-03-30 @ 21:42:03
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0