You touched my heart, you touched my soul

Första arbetsveckan är avklarad! Mina naglar är förstörda och jag känner mig ständigt smutsig, hur mycket jag än duschar. Det är tur att det finns en hel del sköna människor där, annars hade jag aldrig klarat av det. Att gå upp fem på morgonen fem dar i veckan är verkligen ingenting som jag är van vid, men det går ändå. Än så länge har jag endast firat den avklarade veckan med ett glas juice, senare glider jag dock in till stan för att hooka med beby och vira. Vi ska sätta oss och ta en öl någonstans. Eller jag & becka, hon och jag är nämligen dom ända som förstår oss på det där. Vi ska skåla för att det faktiskt är sommar, att jag har jobbat i en vecka och för att vi helt enkelt är så jävla grymma! Sen ska vi snacka peaceplaner! Jag gillar det här! Förövrigt hörde jag Blunt tidigare idag, nu har den fastnat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0