Till dig bebbo






Stålgänget blev återförenat i fredags! Det var mer än behövligt och det blev en lyckad dag. Sen att jag sov till klockan sju på kvällen dagen efter är en helt annan historia. Igår lyckades Magnus (okej, becka&co egentligen) övertala mig om att ännu en gång ta mig till Orresta för att sedan dra ut på sjön. Jag vet liksom inte hur man åker båt egentligen. Men det blev en trevlig dag ändå och jag ramlade faktiskt aldrig ur båten. Hans syrra är förövrigt grym på vattenskidor.

Imorgon drar jag till Borlänge. Jag har aldrig varit såhär oförberedd inför något och har inte ens varit speciellt taggad. Men idag på jobbet när Johnossi kom på radion kunde jag verkligen känna hur det spratt till i kroppen. Lite taggad är jag allt. Sen att jag inte har packat klart hälften ens och tror att jag ska hinna klart imorgon ska bli spännande att se. Becka, du är söt!

Kommentarer
Postat av: rebecka

nej du är, nej du är, nej du är

2010-07-04 @ 17:56:11
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0