Det kommer alltid igen, alltid


EFtersom att det regnar så mycket nu för tiden finns det inte mycket att göra, därför har jag istället kastat mig in i othvärlden. Varför? Jag är ju en ocmänniska egentligen. I alla fall så blev det såhär och nu är jag liksom fast. Det går inte att sluta titta. Att avundsjuka sedan drabbar mig och att jag bokstavligen vill slita ut Mouth till det verkliga livet är ju sånt som bara hör till. Jag gillar att leva i andras värld ibland, det gör också att man kommer fram till en hel del saker i sitt egna liv. Som att jag saknar innebandyn jättemycket och vad orsaken till att allt blir som det blir egentligen är.

Igår träffade jag för övrigt dom här två söta flickorna. Vi skrattade, krigade runt på stan och sedan hängde vi tre timmar inne på subway (nea jobbade), som inte ens är subway längre. Det nya namnet är franskt och dom har tagit bort den bästa dressingen, sweet onion!! Jag höll faktiskt på att börja gråta när nea berättade det. Vilken ond människa gör något sådant? I vilket fall som helst peppade dom mig till bra saker, trots att jag är världens drygaste människa. Men ni ska bara veta! Jag är så jävla stolt över mig själv. Jag är så jävla grym. Grym, grym och grym! Till och med moset är stolt och då är det fan jävligt bra! Dessutom kan det bli både bra och dåligt. Jag har i alla fall några dagar på mig att fokusera.

Annars så var det världens mest perfekta sommarkväll igår. Mihi
Dagens (och årest största!) erkännande förresten! Jag tycker att låten No one med Alicia Keys är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0