Sommar och kent






Fredagen spenderades ute i Orresta tillsammans med Magnus. Till en början var även Erik och Oscar med, så nu har jag fått varit med och hört vad som sägs under ett riktigt grabbtalk, mycket mer spännande än jag trodde!
Senare blev det även poolbad och bad i badtunna, långt in på små timmarna. Hur nice och somrigt som helst!

Igår var jag endast hem och mellanlandade i någon timme, drog sedan tillbaka till stan igen. Jag och Sofi beslutade nämligen i fredags över facebook att vi skulle på kent. Kent var hur fina som helst. Att dom precis som på peace inledde med "utan dina andetag" gjorde att man ville stå och stortjuta i en timme ungefär. Regnet bokstavligen vräkte ner under ungefär hela konserten. Det gjorde att man tyckte lite synd om sig själv, men då stod ju kent där och jocke sjöng om sånt man vill höra. Därför måste jag erkänna att detta var det näst bästa jag sett live i hela mitt liv. Efter att sedan ha kört fel och suttit med dyngblöta kläder hela hemresan kom jag hem och kunde till och med vrida en hel sjö ur mina trosor. Tur att jag älskar regn och kent. Och sova ensam är inte lika fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0