I love the sound of you walking away

Idag när jag och suss skulle återrapportera en order slutade datorn att samarbeta och programet vägrade fungera. Kan ni gissa vem som helt plötsligt stod framför oss och hjälpte oss med problemet? Den snygga reppisen såklart! Jag gillar händiga män som dessutom kan allt om datorer.

Min pappa är bäst. Idag slog han helt plötsligt på låten som jag letat efter sen i måndags, läskigt. Att han även slog upp parasollet till garagegruppen ger han ett plus i kanten. Det finns inget bätte ställe att chilla på faktiskt. Så om ni i framtiden letar efter mig, vet ni vart ni ska leta. För imorgon efter klockan 13,36 har jag semester i två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0