När jordens dragningskraft känns klen

Det är fint egentligen. Jag är inne på min sista arbetsvecka innan min semester på två veckor. Dessutom är världens snyggaste reperatör tillbaka på jobbet denna vecka, vilket gör att det går betydligt lättare att arbeta. Smälter ju lite varje gång människan går förbi. Synd bara att jag varje dag ser ut som en vandrade katastrof. Håret åt alla håll, trött som en snigel och klädd i fångstdräkt. Hur fan kan han lyckas se så jävla förbaskat het ut i den? Och hur orkar han vara snygg varje dag? Någon dag ska jag fråga. Annars har jag gjort upp en plan som går ut på att jag ska ta sönder något nära min arbetsplats med flit. Vet ni varför? För då kommer han och lagar det, hihi. Jag gillar att vara tjejig ibland. Förövrigt så har jag kommit på att jag väldigt väldigt jättegärna vill bli blond. Sådär riktigt jävla vitblond att det nästan ser grått ut. Mitt hår skulle dock trilla av då. Nu ska jag ta ett kvällsdopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0