Tre överraskningar i en



Finns det något bättre än chokladen som finns i kinderäggen? Att man dessutom får med leksaker äger ju! Jag måste dock erkänna att jag till en början faktiskt tänkte tvinga kotte att köpa dom åt mig, bara för att jag inte vågade. Men vet ni vad? Jag tog mig i kragen och betalade dom helt själv. Sen att jag kände mig som sju bast är en helt annan sak. Men lite stolt över mig själv är jag ändå.

Idag har jag vaxat en bil för första gången i mitt liv. Och det var inte vilken bil som helst, utan det var min bil. Annars har kotte langat det bästa uttrycket. "Slaska mule". Jag skrattade i ett år när jag hörde det.

Imorgon ska jag träffa stålgänget. Det är stort. Nästan så stort att jag blir lite smått nervös att träffa dom, så ska det inte vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0