Tills stjärnorna slocknar och helvetet fryser



Förresten så skulle jag vilja skryta med att säga att jag har världens sötaste syster. Även fast du är väldigt rosa och innerst inne världens fjortis så kan jag inte göra något än att skratta med dig. Speciellt när du kläcker ur dig saker som "men alltså, jag kan ju inte gå ofixad två dagar i rad!" Eller när jag får se dina senaste inköp (se bild 2)  Det är iallafall fint att ha någon som du. Det kommer bli mycket vi i en tid framöver nu. Den tredje har dratt och lumpat. Pappa säger att hon kommer att lära sig ett och annat i beteende där. Nattis alltså. Får väl hålla tummarna för det. Ville iallafall tacka för att du finns darling! Tack, tack och tack igen.

Kommentarer
Postat av: kotte

jag vet att jag är söt mohaha.

jag ska ge dig på nöten för du kallar mig fjortis.



pussssss<3

2010-01-12 @ 19:30:40
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0