Allt blir ditt



Kotte har breddat min blogg! Designen sköter jag själv, men när det kommer till de lite knepigare sakerna som att bredda en blogg så får jag alltid vända mig till bloggfixarN själv. Kotte.

Måndag har förresten blivit någon slags mellandag som egentligen inte existerar. Jag slipper ha söndagsångest på söndagar, i och med att jag vet att jag är ledig dagen efter och det är riktigt jävla skönt. Söndagsångest är det värsta jag vet. När jag väl vaknar på måndagen känns det som att det är söndag och när jag sedan kommer tillbaka till skolan är det redan tisdag, dock måste jag åka sjutåget då, men vad gör det när jag vet att jag är ledig på onsdagar också! IH!

Kotte- "Nattis du är 20 år, du får inte ha hål i dina strumpbyxor!!!"
Det roliga är att hon är 19 år. Det tråkigaste är att hon kommit hem igen, ända till Juli. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: kotte

för det första vet jag att du älskar mig.



och nej det får hon inte ha för när äldre flickor har det ser det bara dummt ut! ska hon gå så där hela dagarna eller? det är VINTER. då har man leggins! iaf de lite mer mogna och ÄLDRE människorna. Men unga och snygga som jag behöver ju INTE ha det. haha skojja. Ni fattar piken, right?

2010-01-26 @ 11:07:01
Postat av: kotte

kul att din blogg är x gånger snyggare än min nu ghaha

2010-01-26 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0