Till spritbolaget ränner jag


Helgen har varit fin. Joakim kom i Fredags. Vi tittade på Tjenare Kungen och drygade lite med kotte. Igår bjöd kvällen på en utgång i käraste Älsklingstuna. Vi förfestade hemma hos Kj som hade världens fetaste hus, ni skulle ha sett det! Han kom dessutom och hämtade oss med världens fetaste bil. Senare så sprang vi lite till bussen och sjöng som vanligt spritvisorna så att alla jublade och hela bussen gungade. Becka mumlade något om att vi kunde bli avslängda. Då tog man ju i lite extra, ihih. Vi kom idag fram till att det är mycket roligare att kroga i västerås än i etown. Vaknade förresten idag av att bebben ringde och väckte mig vid halv elva. Som alla vet så är min vibration på mobilen ganska stark, därför har jag nu fått en inre skada eller nått. Vibrationen var för stark för mitt tillstånd helt enkelt. Bebben frågade vart jag höll hus, jag svarade att jag var hos moa. Hon kom dit efter två minuter, klädd i pyjamasbyxor. Sa hej, la sig ner och somnade sedan på en halv sekund. Så jäkla kul. Dock ska jag inte säga så mycket. Hann bara lagom lägga mig ner igår och höra att fia sa något om att hon höll på att somna när hon skulle kissa, sen försvann jag. Tror vi alla drack för mycket genomskinlig dricka igår, men ack så kul det var. Förövrigt kom tobie nyss in i mitt rum. Eller han öppnade dörren, slängde in hela första säsongen med vänner och sa "slit den med hälsan". Sen stängde han dörren igen. Vänner är alltså det som jag ska roa mig med hela kvällen och natten. Man är ju ledig imorgon, och idag tillåter jag mig själv att vara bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0