Somebody told me


Nu är vi återigen tillbaka till det här med bloggander, men jag struntar i att gå in djupare på det ännu en gång. Det har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev sist ändå. Någon gång förra veckan fick jag uppleva en dröm jag länge haft. Jag fick agera pappa och hoppa ner i pelletsförrådet eftersom att han inte var hemma. Den hade slutat fungera och jag skulle därför försöka gräva mig ner till botten där hålet finns som suger ner pelletsen. Det var inte det lättaste i och med att hela förrådet är byggd som en tratt. Jag fick gräva ihjäl mig och det rasade ner pellets från alla sidor och dagen efter hade jag träningsvärk i armarna. Det gör jag aldrig om!

I Fredags blev det lite förfest hemma hos Johan och sedan utgång med hela gänget, Joakim och några fler trevliga prickar. Dock var det inte lika mycket folk som jag förväntat mig. Jag ska sluta förvänta mig saker. När nästan halva kvällen passerat kom den efterlängtade Dr.Bombay ut på scen. Han var inte heller som jag förväntat mig. Han mimade!! Och Joakim sa något om att skägget inte såg äkta ut. Annars så vill jag tipsa er om att aldrig ta en såndär bakistablett, det smakar fan. Drick 4 dl vatten istället.

Förövrigt så vet jag ingenting nu för tiden. Det var en som sa till mig att jag skulle tänka själv och som att det inte var någon annan som levde i hela världen. Det är dock lite svårt när du har varit min värld den senaste tiden.

Kotte är skaparen till kollaget ovanför. Min fråga är: vadfan håller jag på med på den markerade bilden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0