Bara för att Viktor har en snygg kaffekopp


I Ghana skrev jag dagbok varenda dag och skrev även upp en hel den sköna citat. Ni får ta del av dom bästa. Dödskul egentligen, och jag minns exakt vad som hände när varenda citat sades. Jag har så roliga vänner.

Cornelia- "Jag viftade bort honom som att han vore en fluga"
Rebben- "Om jag vore du skulle jag sova med ett öga öppet inatt"
Cornelia- "Jag går runt som ett jävlaflingpaket!"
Cornelia- "Och vad jag vet så är hon ingen mygga"
Sofie- "Jag njöt!"
Moa- "Du ser ut som en motorcykelflata"
Cornelia- "Spagetti, det är vad jag brukar äta till middag"
Cornelia- "Det är dags att odla ett nytt träd"
Linda- "Plockade ni fimpar? Det gjorde jag när jag var liten"
Sofie- "Hon ska fixa käk"
Jasmine- "Och så satt jag och tänkte, vafan är honung?"
Jasmine- "Protein? Får man det av kött?"

Idag dog Värstingen. Rest in peace

Kommentarer
Postat av: Moa

"jasmine- "Och så satt jag och tänkte, vafan är honung?"

Jasmine- "Protein? Får man det av kött?""



SÅ JÄVLA BRA!

2010-02-24 @ 21:48:34
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: cornelia

HAHAHAHA!!! fyfaan vad kul!

2010-02-25 @ 18:45:04
URL: http://someofmyphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0