Lay Back In The Arms Of Someone


Joakim var här nyss! Det är så fint att få besök av honom i veckorna, det känns som att man klarar av skolan mycket lättare då. Det är så jobbigt att höra när ens kompisar säger "jag ska hem till blablabla efter skolan" samtidigt som jag vet att jag själv måste genomlida en hel jävla skolvecka innan det blir kärlek. Jobbigt jobbigt, men smällar man får ta. Man kan ju tydligen inte få allt man vill. Joakim kom inte bara hit för att träffa mig, han kom även hit för att visa upp sin nya kärra, eller "värstingen" som den är döpt till. Joakim bjöd mig på ett åk i Ramnäs och jag kände mig som en epafjortis, men det var fint! Jag kunde se hur hans ögon glittrade och att han blev barn på nytt igen. Jag förstår verkligen inte hur det kan vara kul att sladda till lite, om och om igen. Dock så är jag jävligt avis nu. Jag måste fan fixa mitt jävla körkort. Lite jobbigt när jocke sa "du fattar inte hur jävla skönt det är!". Nej jag har faktiskt ingen jävla aning!  Men jag är mer säker än någonsin. Vad gör jag med mig själv ibland och hur kan jag leda in mig på så osynliga stigar som i vanliga fall inte ens existerar.

Annars äter jag Gomorgen om mornarna i och med att pappa är hemma . Imorse åt vi kattmat, så pappa har jamat hela dagen. Lång historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0