Nobody like to be alone


Jag springer runt och lyssnar på hungry heart ungefär hela tiden. Det finns något magiskt över den låten. Därför hade jag tänkt att somna med den även ikväll. Imorgon går tåget in till Västerås ovanligt tidigt för att vara en Fredag. Det är nämligen så att jag flyger till huvudstaden med mina geografiare. Skrev jag flyger? Vi åker ju tåg dit. Stadsvandring och arkiekturmuseet är vad som finns med på schemat. Kanske inte sådär överdrivet kul, men kameran och mina vänner ska ju med, så helt jävla galet tråkigt kan det knappast bli. Sedan drar jag direkt hem till Spiderman efteråt. Tillsist vill jag ropa ut ett Grattis till världens bästa och finaste Rebecka som blev 19 schyssta idag! Jag har faktiskt dåligt samvete för att jag aldrig sjöng. Jag hoppas du kan förlåta mig. Och matteprovet sög idag, men vad gör det när jag kan lyssna på Hungry heart? Nej precis, inte ett skit gör det! Styckeindelning? Nejtack.

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag kommer då aldrig förlåta dig för att du inte sjöng för mig (nu pratar jag egentligen inte sanning) och jag kommer vara besviken på dig i all evighet på grund av detta (och inte här heller).

2010-02-19 @ 19:57:28
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0