Hej Hej, här kommer jag med bullar



Och som alltid efter en helg undrar jag hur tiden kan gå så jävla fort? Stockholmsbesöket i Fredags blev inte sådär jättetrevligt som jag hoppats på. Dagen började med att tåget var över 25 min sent, och sådär höll det på ända fram till Stockholm. Besöket på Arkitekturmuseet var okej, vi fick gå runt med speglar framför näsan och titta på hur det såg ut från taket. Stadsvandringen var riktigt vidrig på ren svenskan, till en början så funkade det men allt eftersom tiden gick försvann bara mer och mer av mig. Jag frös så jävla mycket. Tillsist kunde jag inte ens koncentrera på mig på att lyssna, jag var tvungen att fokusera på att överleva. Överlevde, det gjorde jag, och jag kom efter ett inställt tåg till Knivsta. Dock var jag så slutkörd efter dagen så jag sov mest, samtidigt som Joakim var söt, spelade så fint och lagade middag.

I Lördags sov vi bort ungefär halva dagen. Vi tittade på melodifestivalen och jag åt min första semla för iår, den var jävligt god! Ett mindre gräddkrig bröt ut som jag råkade starta när Joakim vände ryggen till. hihi. Men ack så kul vi hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0