Pinsamt jävla kär i dig



Jag har hängt i Virsbo idag med räkan, på decemberrocken. Vi spanade in alla musikaliska människor och Virsbos stoltheter. Jag var ännu en gång nykter och är faktiskt stolt över mig själv (låter som att jag har problem med alkoholen, hehe) Lät mig övertalas igår men efter att ha pratat med anna en extra gång kom vi fram till att vi skulle köra vitt. Jag körde även på att se drogad ut. Sömnbrist en hel vecka och smink på det är vad som gäller om man vill uppnå det bästa drogresultatet. I bilen hem blev det på slutet lite allsång i bilen (okej, endast jag och kotte skrek ikapp). Nu ska jag sova och drömma om mitt lilla charmtroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0