Ferraribilar

Istället för att äta lussebullar, dricka julmust och lyssna på julmusik, så sitter jag i skrivande stund och käkar dom svarta ferraribilarna (förlåt igen rebbo) och lyssnar på Eldkvarn (vilket egentligen också funkar). Jag insåg bara precis att det är julafton om lite mer än en vecka och jag har endast handlat klart mina julklappar åt en enda. Vad hände? Dock har jag tre planerade och en som jag inte har en minsta aning om vad jag ska ge till den. Och även fast jag har tre planerade så kan ju dom alldtid spricka och då har jag ingen plan B, det brukar jag också alltid ha. Jag tror aldrig att jag varit så oförberedd inför julen som jag varit detta år. Jag brukar planera mina julklappar några månader innan så att jag har det klart, men inte iår och det värsta jag vet är att köpa en julklapp bara för att jag vill köpa en julklapp, utan att den egentligen passar till personen. Jag får fundera nu.

Kommentarer
Postat av: Spiderman

vill osså ha ferraribilar!!

2010-12-15 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0