Göttigött

Fredag. Jag kan sammanfatta det med att säga att det blev på tok för mycket tequila och redbulldrinkar. Tror seriöst att jag blev lite smått alkoholförgiftad, ett under att jag ändå stod hela natten. Vaknade klockan tre igår. Visste knappt vart jag var, såg mina kängor mitt på golvet och hittade efter jävligt mycket letande mitt kontokort i min sminkväska, tack gud för det iallafall! Men vad hände liksom? Den enda som tyckte synd om mig var kotte, hon borstade mitt hår och bäddade min säng. Klockan sex ungefär kom Joakim och skrattade lite åt mig, fast egentligen tyckte han också synd om mig. När klockan blev tio kunde jag stå rakt. Idag mår jag bra. Utklassade Joakim femtioelva gånger om i fotboll. HA, där fick du för att du skrattade åt mig! Snart börjar Söndagsrutinen för mig och kotte. Titta på "Vem kan slå Filip och Fredrik" och äta chips. Göttigött som pappa säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0