Rebbie


Är det bara jag som absolut inte är taggad för nyår och som inte är redo för ett nytt år? Jag brukar alltid vara det, men inte iår. Kom ihåg för något år sen då man började tagga och leta efter den perfekta nyårsklänningen lång tid innan själva nyår. Iår sitter jag här dagen innan, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig och ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig faktiskt inte heller.

Skajpade just med rebben (och hennes söta små kids). Har kommit på att jag saknar henne galet, kan liksom inte ens bara slänga iväg ett sms till flickan lite då och då bara för att kunna bli uppdaterad och uppdatera. Det är sämst och jättejobbigt. Jag önskar bara att hennes jobbschema vore mindre fyllt denna vecka, för då hade jag just nu setat bredvid henne. Förövrigt, ni får gärna skriva ut hela era namn när ni kommenterar, det vore gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0