Jag har aldrig trott på att tro








Det har varit en fin helg. Den visade mig att jag måste åka ut och leva husvangsliv i några dagar för att känna att det varit sommar. Därför är jag jättearg på mig själv att jag inte har åkt ut dit fler gånger i sommar. Därför funderar jag även på att dra ut nästa helg igen. Det är nice. Man behöver inte bry sig om nått och man kan se ut hur man vill, vilket innebär att jag gled runt i mina pyjamasshort och ändå fick jag småfans. hihi. Annars så har jag tittat på kubbcup där det var gamlingar som var sjukligt roliga. "Där ska du ligga din jävel!!". Jag har även druckit bästa kaffet, ätit med plastbestick, regerat i kubb, nattbadat, levt utan täckning på mobilen, dansat till nattis skitmusik, sett mormor dansa på bordet och gjort allt annat som innebär att leva husvagnsliv. Sen har jag även slagit rekord i att vara världens hemskaste människa. Men nu måste jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0