I'm strong now, I know that I'm a leaver





Igår hoppade jag ännu en gång på buss 804 som tog mig till Uppsala där jag träffade Joakim. Det var trevligt. Speciellt när han spelade världens finaste version av "walk away" för mig. Uppsala blev inte långvarigt då jag var tvungen att ta mig tillbaka till storstaden igen för en adjökväll för Elvira. Det var läskigt. Nu börjar jag känna att det är på riktigt. Elvira är den första av oss som lämnar tryggheten och ger sig ut i livet. Snart vet jag att rebbo åker och jag hoppas även det inte är så lång tid kvar tills jag själv lämnar tryggheten.

Någon annan som har lämnat tryggheten är Nattis. Hon har blivit lägenhetsägare inne i Västerås och från och med på Tisdag bor hon nog där. Hon har en egen lägenhet att både sköta och inreda, egent mat att inhandla och tillaga. På något vis kommer det kännas konstigt att inte ha någon rumgranne. Men endast jag och kotte är ju inte helt fel det heller. Dessutom har jag världens bästa idé om att slå ner väggen mellan mitt och nattis rum. Allt kommer bli crazzzy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0