Det är svårt att se dig

Avslutade arbetsdagen med att sitta i massagefåtöljen i en kvart, hur underbart som helst. Annars håller jag fast vid att jag inte gillar eftermiddagar. Dock har vi det bra jävla roligt, men tiden. Den går för sakta. Därför är jag väldigt glad över att det är sista dagen imorgon. På fredag är det för övrigt adjöparty för virrpannan vira. Hon sticker till Frankrike under en längre tid, skulle inte hon till skåneland nyss liksom? Sen har jag beslutat mig för att bojkotta både krogen och alkohol under hela helgen (och en bra tid framöver). Tror att det kan vara ganska bra, trots att några av mina vänner (host bebben host) hatar mig. Men det kan jag ta, nu för tiden är jag ju ändå känd för att vara tråkig, hemsk och elak. mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0