Fredagens bilder




Jag vet inte varför jag hade en sån förbaskad ångest i söndags, eller så vet jag det. Jobbet är i alla fall tokbra och dagarna bara flyger förbi, det är ju redan onsdag egentligen för tusan! Det är fint att sitta och skratta på rasterna. Samtalen som börjar med något väldigt vardagligt och som alltid till slut spårar ur helt. Hur kul som helst.

Annars är jag bara lite arg på mig själv då jag har en tendens att inte ta tag i jobbiga saker ordentligt. Jag vet ju. Du vet ju. Något annat jobbigt (som jag faktistk tog tag i) är körkortet. Min plan var att jag skulle ha det nu, den planen sprack p.g.a att det inte finns några jävla tider. Buffis berättade förresten idag att hela hans körkort (och då är allt som i allt inräknat) kostade tvåhundrafemtio pengar. Det är bara stört, plus att han fick motorcykelkort på köpet. Något annat som är stört är att johan (jag vet att du läser ibland) är stört osmart. Igår hittade han på något så kul som att världsrekordet i häck är två meter. hihi. Vi skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0