Aprildagar

Jag har kommit fram till att April är en hilma fin månad, det är nog även därför jag tycker att varje dag känns fin. Dagen som just passerat var fin även den, jag skrattade mig igenom den. Och jag stör mig inte längre på minsta lilla sak, jag liksom bara glider med. Idag kände även Cornelia att det var fin stämning i skolan, precis som jag också kände för någon dag sen. Dock kanske det också berodde lite på att vi satt och tittade på tågbiljetter till peace&love. Förövrigt sket vi i våran samhällslektion idag som är på två timmar. Man skulle läsa en bok, vi dissade det och bänkade oss istället alla tre vid en och samma dator. Sen skrattade vi konstant åt alla ":pPpPPPppPpP"-grupper som fanns på ansiktsboken, tror jag fick träningsvärk i magen av det. Imorgon är det onsdag, det säger väl allt?

Inatt drömde jag förresten att Joakim Berg stod utanför mitt fönster och sjöng "fix you" en morgon när jag vaknade. Det är stört.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh gosh, vi gillar såna drömmar. Jag drömde en gång att jag befann mig på en coldplay (apropå fix u)konsert och blev upptagen på scenen av mr. Martin har själv. Hur tolkar vi såna drömmar?



Att det aldrig kommer att hända för att vi redan har drömt om det eller att Joakim Berg faktiskt kommer att stå utanför ditt fönster en vacker dag? Vem vet...?

2010-04-21 @ 13:54:36
Postat av: rebecka

den anonyma jäveln i inlägget under/över är naturligtvis jag.

2010-04-21 @ 13:55:05
URL: http://rsz
Postat av: rebecka

och min bloggadress är inte rsz, utan naturligtvis rsz.blogg.se, nej. rsz.webblogg.se ser jag nu.



alltid är det någonting" och så är det inte det ;pPPpppPPPPPpp

2010-04-21 @ 13:55:59
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0