Goodbye my lover


"Men jag känner ändå, att nu finns inget att förlora. Nu kommer våren snart, nu kommer varmare nätter och nya människor. Någonstans känns det rätt och någonstans känns det som om jag avslutat ett fint kapitel, bara för att kunna börja på ett nytt. Jag ångrar ingenting"

Jag vet att jag kommer sakna dom där långa nätterna, stunderna då gitarren var framme, spiderman, att kunna ligga vaken en hel natt bara för att kunna titta på dig när du inte såg, morgonmys, stunderna då man inte kunde sluta skratta, alla långa bussresor, det snea leendet, sena nattbesök och tillsist en famn som alltid fanns och framförallt, dom oskyldigt bruna ögonen.

Det är väl lite precis så jag känner. Jag vet inte om jag har gjort rätt eller fel, det hoppas jag att tiden ska visa mig. Jag är i alla fall väldigt glad över att jag har världens bästa vänner. Och när jag tittade ut tidigare idag och såg den klarblåa himlen och att solen sken, insåg jag att det är vår, påsklov och att livet kanske inte är så fruktansvärt trots allt.

Kommentarer
Postat av: TOA

puss på dig. imorgon är det kryssning ;)

2010-04-05 @ 11:12:11
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: rebecka

du är bra min vän <3

2010-04-05 @ 20:01:52
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0