Ingen soldat

Jag har haft en fin påsk trots allt. Igår var det jag som var först upp ur sängen. Jag koka kaffe och hämta tidningen åt mamma & pappa. Vi åt en gemensam frukost och drog sedan in till Västerås och fixade några ärenden. Därefter drog vi hem, åt världens godaste mat i lugn och ro och skålade. Senare på kvällen drog jag vidare till Västerås och partade. Temat var lila. Jag hade en lila strumpa med svarta skallisar på, moa lånade den andra. Vi var stöddiga. Dock var jag inte lika stöddig när vi skulle hem och missade bussen. Vi gick i en timme. Jag tyckte mest synd om mig själv då jag hade mina kilklackar. Från Bjudhovda till Gideonsberg. Jag ska aldrig mer säga att mina klackskor är sköna. Idag tog jag världens tuffaste beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0