____________________________________



Nattis kom för en lång stund hem sen med ett nytt hårsprayslager åt mig. Hon har varit på minisemester nere i landet. Hon kom även hem med en hel del choklad. Dom stannade tydligen till vid Cloettafabriken på hemvägen. När jag var mindre och vi var påväg hem från semestern brukade vi nästan alltid åka förbi den fabriken, även fast det var en omväg. Det var fint att både mamma och pappa kom ut därifrån med två kassar var i nävarna, som bara innehöll godis. Sen levde man på choklad ett tag och så gav man bort en hel del till varenda jävel som man kände. Det var fina tider. Det är nästan så att jag vill bryta mitt godislöfte faktiskt. Idag blev jag förresten mobbad för att jag sa Jönköping och inte Jönnnnnköping. Det heter ju liksom, Lidköping, Linköping, Enköping och Nyköping. Varför skulle det då inte heta Jönköping för? Becka skrattade som en tok. Hon sa förresten för någon dag sen att jag är bäst på att härma vad de säger i filmer. Ganska komiskt tycker jag. Hon är knäpp. Jag hade ju planerat att sova vid tio.. Vad hände?

Kommentarer
Postat av: reben

Jag tycker att corre är skit söt på den där bilden, även fast corres mamma säger annat. hihi. hårsprayer <3

2009-09-04 @ 19:47:57
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0