control yourself

Jag har varit lugnt som en filbunke de senaste dagarna. Sen går jag in på beckas blogg och får läsa att jag har såhär mycket att göra:

Vad man tänkt göra som projektarbete - Onsdag (har ingen aning)
Svenskargumentation inlämnas på torsdag + ett muntligt framförande
Psykologiprov - torsdag
Naturkunskapsprov - fredag
Internationell ekonomiprov - måndag

Kanske dags att sätta lite fart då? Och förresten, idag hoppade jag av Engelska C! (Ställer mig upp och gör ett glädjeskutt) Känns som att minst tio ton har rasat från min kropp. Ingen mera engelska alltså. Studiedag imorgon, så jävla behövligt! Förresten så hann jag aldrig säga hejdå till pappa i söndags eftersom att jag inte var hemma då. Och så kommer vi inte ses förns den 26 oktober. Det är helt stört länge. Jag vet inte om jag kommer att klara det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0