Bambiögon



Det börjar dra ihop sig inför Ghana. Det är prov. Det är stress. Det är saker som måste köpas. Jag har vart och tvångsshoppat två gånger, så nu hoppas jag att jag har allt. Jag vet egentligen om jag vill åka dit eller inte. Egentligen vill jag inte åka tror jag. Jag kommer sakna ihjäl mig efter jocke (och då menar jag mer än vanligt), jag kommer sakna kotte och jag kommer sakna min säng. Men det blir en fin resa ändå. Jag är borta två veckor, tar in så mycket nytt jag bara kan, kommer hem, sover lite, firar att det är lov, pussar sönder jocke och sen firar jag att jag blivit 18 med en fet krogenrunda med ett fullständigt stålgäng och kanske ett hål i tungan. Det kan bli ett bra lov!

Igår var det förresten myskväll med stålgänget hemma hos Cornelia. Vi ska ha fler sånna kvällar hade vi tänkt. Det piggade helt klart up mig. Vi fick oss en hel del skratt. Och vi fick i oss en hel del saker.

Kommentarer
Postat av: kotte

inte sakna ihjäl efter mig? tackdå..

2009-10-08 @ 11:54:33
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0