Debut




Kvällen är över. Jag är lite trött och skulle kunna dricka en hel sjö. Kvällen igår var fin, vi skrek nog spritbolaget lite för högt, jag drack lite för mycket, jag dansade nog lite för mycket och hade nog lite för höga klackar för att orka gå hem i dom. Nattbussen gick snabbare än vad jag minns att den gjorde. Kanske för att min mun gick konstant hela resan. Jag kämpade verkligen för att inte somna. Mest synd var det väl om Anna som fick lyssna på allt. Men det var lite synd om mig också då en kille satt och spydde bakom ryggen på mig. I soptunnan. Sen fick vi åka taxi hem från Sura. Om tre timmar ska jag på skiten igen. Fast ikväll är jag inte mig själv..




Kommentarer
Postat av: Jocke

hahaha va roligt att han satt och spydde bakom ryggen på dig XD

2009-10-31 @ 14:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0