The Bad Thing

Jag kom in till skolan vid kvart i nio idag, trots att jag inte börjar förns 14:25. Det tycker jag är ganska bra gjort av mig. Tanken var att jag skulle komma in och plugga, problemet är bara att mina två kära vänner Cornelia&Rebecka också är här. Då blir det inte så mycket pluggande. Moa ligger hemma i svininfluensan. Nu tänkte jag på riktigt ta tag i mitt pluggande. Detta är vad jag måste göra:

Filosofiuppsats
Matte - gränsvärden, inlämningsuppgift
Plugga inför psykologidebatt
Svenska - jämför artiklar
Naturkunskap - elektroner i rörelse
Samhäll - mångfald är vackert
Samhäll - att analysera reklam
Samhäll - hållbar utveckling vs. klimat förändringar
Internationell ekonomi - marknadens misslyckande
Internationell ekonomi - ericsson
Internationell ekonomi - skulder i tredje världen
Bistånd - utvärdering, dagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0