Om det känns rätt


För ett tag sen tänkte jag, "hallelujah, jag börjar inte förns 14:25 imorgon, vilket leder till att jag har en fet sovmorgon". Sen tänkte jag lite till och kom på att "fan, det är FN-rollspel imorgon, vilket leder till att jag måste åka 8tåget". Är det i såna situationer som det är okej att tycka synd om sig själv? Om inte så gör jag det ändå. Dock ska det ändå bli väldigt kul imorgon. Alla kommer att vilja hacka på oss. USA. Men det gör inget. Vi kommer äga ändå.

Förövrigt, anna haltar runt i skolan efter att ha festat för hårt i helgen, jag är trött som en apa, är från och med idag med i spelarrådet i innebandyn och så saknar jag min Juckert. Nygaddad liksom.


Kommentarer
Postat av: jocke

Juckert va ditt as XD jag heter faktist Joakim XD

2009-12-01 @ 14:35:17
URL: http://milhouse.blogg.se/
Postat av: kotte

äre namngivARN

2009-12-01 @ 17:06:45
URL: http://kotteisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0