Joakim

Det här inlägget vill jag tillägna jockekillen. Jag vill önska honom grattis ännu en gång. Han fyller 19 år idag. Jag trodde dock att det var 12 år och råkade skriva det på kortet.. Iallafall så kom Johan över till mig vid halv tio i morse. Vi pluggade naturkunskap ända fram till klockan 13, och nu så har jag 7 sidor anteckningar att plugga in. Vi har beslutat att börja ha pluggmornar på tisdagar. Jag behöver fler såna beslut. Jag pluggar aldrig ordentlig nu för tiden. Jag tror att jag har lämnat in en uppgift ända sen jag kom hem från Ghana. Det sjuka är att jag varken bryr mig om det eller har ångest över det, utan jag tänker bara att "jag tar det sen". Problemet är bara att "sen" aldrig kommer. Haha.

Förövrigt så tycker jag att det är ruskigt kul att moset har släppt på två av hennes principer. Jag vet inte hur många gånger som hon har argumenterat emot mig om hur fel både det ena och det andra är, och jag har tappat räkningen på alla föreläsningar hon haft för mig, och nu, nu är hon själv i skiten. Det är fint som fan, och hur jävla kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0