Dansbandskampen




Helgen inleddes med innebandymatch under fredagskvällen. Jag hade en fet hejarklack som bestod av tre personer. Det var en rolig match. Vi vann egentligen. Men domarn dömde bort ett mål. Annars så har jocke varit här hela helgen och mobbat mig när jag pratat. Jag piercade ju tungan i fredags och nu så har den svullnat upp och då blir vissa ord lite tokiga. Iallafall så blev jag inte ledsen för mobbandet, jag mobbade nämligen honom precis lika mycket då det kom fram att han sitter och knarkar dansbandskampen på lördagskvällarna. Och ringer och röstar dessutom. Sött baby. Du får förresten två feta poäng då du inte gillar kladdkaka och tittar på andra avenyn. Förövrigt så måste jag ställa klockan så att den ringer en timme tidigare imorgon än i vanliga fall, annars kommer jag inte hinna äta frukost Och jag vet förresten inte vart mitt skolkort har tagit vägen, jag kanske inte ens kommer till skolan imorgon. Buhu.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Duuuu jag slickar sönder dig;) hahaha...jaah men jag skäms iaf inte för att jag knarkar dansbands kampen för det är faktist bra!! ^^ Lööve yaa <3<3<3

2009-11-09 @ 01:30:09
URL: http://milhouse.blogg.se/
Postat av: phtheman

men vafan--vem fan tycker inte om kladdkaka..ni måste ju vara brända nånstanns :O...jocke o ja som brukar "baka" kladdkaka :D

2009-11-09 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0