döda dagar

Tisdagen är den dag på veckan som jag skulle kunna radera helt. Den känns totalt jävla meningslös. Det känns dessutom som att den aldrig ska ta slut. Måndagen överlever jag endast för att jag skrattar mig igenom den då jag är så trött efter att ha vänt på dygnet under helgen. Onsdagen fungerar för att man vet att halva skolveckan sedan är gjord. Torsdagen är seg men man vet att helgen är på ingång och mar tar därför sig igenom dagen. Fredagen klarar man naturligtvis av endast för att man vet att det inte är många timmar och sedan frihet. Men tisdagen då? Den är bara jobbig faktiskt. Idag har jag förövrigt varit jävligt duktig på att gnälla, och så hatar jag allt och alla ungefär. Kanske för att inget går som jag vill. Det är nog därför jag hatar Tisdagar extra mycket idag. Därför blir det bäst om jag går och lägger mig nu.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hatar du mig med :O :O :O :'(

2009-11-04 @ 02:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0