<3

Jag och kotte satt och tänkte tillbaka på en gammal händelse som ägde rum för väldigt länge sen. Alla vi tre barn var ensamma hem och nattis hade precis kommit hem från en kompis. Hon berättade att en människa från fängelset i Fagersta hade rymt och att någon hade sett rymmlingen i virsbo för en timme sen ungefär. Kotte blev då väldigt rädd och jag lovade henne att hon skulle få sova på mitt rum. När jag sedan såg hur rädd hon var ville jag antagligen erbjuda henne något ännu tryggare än att sova på mitt golv. Därför sa jag då "Du kan få sova i min garderob om du vill".

Kommentarer
Postat av: kotte

du är för omtänksam du <3<3<3<3!!

LOVELOVELOVE. MMMMM love ya!

2009-11-05 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0