ring eller dö!

Måndagar är nog den dag som är mest rolig under skolveckan nu förtiden. Oftast för att jag sällan sover på natten till måndagen och blir jäkligt trött, jag går sedan och skrattar åt varenda liten sak som sägs under dagen.

Jag såg på lunchen idag vid bordet brevid en såndär riktigt fin heting som man bara vill sitta och stirra på i alla evighet. Han hade blåa ögon som man fastnade i och en såndär rejäl snelugg som han satt och drog i stup i kvarten bara för att den var ivägen. Corre tyckte att jag skulle sluta vara så jävla mesig och skriva mitt mobilnummer på en lapp och sedan göra ett pappersflygplan av lappen och kasta iväg det. Jag tänkte att om han var riktigt osmart kanske han inte fattade min mening så jag tyckte att ett "ring mig" också vore passande. Det tyckte däremot inte Cornelia. Hon tyckte jag skulle skriva "ring eller dö!". Jag sitter fortfarande och skrattar åt det måste jag erkänna. Corre är nog den mest spontana och roligaste människan jag känner.

Imorgon tjänar jag 100 spänn på att få sova hur länge jag vill och inte gå till skolan. Det är ganska nice och inte så många som får. Nu ska jag ta mig en powerwalk i det extremvarierande vädret!

Kommentarer
Postat av: corre

HAHAHAHA!!

ring eller dö, enda chnsen tror jag^^

2009-05-04 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0