brynet




Idag har jag umgåts med familjen hela dagen. Faktiskt ganska trevligt. Lite häng inne i stan först och sedan hem för att steka under parasollet, grilla och äta ute på altan. Det kändes som sommar. Sen drog vi och hälsade på morfar.

Sen att min lillsyrra ger mig paket endast för att jag är söt tydligen, tycker jag kan nämnas. Varför hon just kallas för brynet finns det faktiskt en historia bakom. Det har förövrigt blivit ombytta roller mellan oss. Nu för tiden är det hon som hämtar mig från tågstationen. Flickan klarade ju eu-körkortet i måndags med alla rätt. Jag är stolt.

Kommentarer
Postat av: rebecka

nyfiken på vad som befann sig inuti paketet :O

2009-05-24 @ 15:27:47
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0