Fredag och Franz!

.

Jag gillar inte att bara sitta hemma och känna mig ovettig, inte Moa heller. Speciellt inte på Fredagar. Därför drog sig båda in till stan för en fika. Vi hamnade på global. Jag gillar atmosfären där inne. Jag trodde fikan varat i 4 minuter innan jag tittade på klockan. Den visade 2 timmar och 30 minuter. Vi såg människor komma och gå, vi drömde om att bo i Västerås (och andra ställen) och pratade om lite andra stickande problem som kommer upp i livet. Jag gillar att fika med moa, hon förstår mig så bra. Jag tror även att jag ska börja fika mer ofta med damen. Jag tror inte mitt huvud skulle vara lika tungt att bära då. Jag tycker moas kommentar när vi lämnade fiket beskriver fikan bra. "Va tom jag känner mig!".

Imorgon är det franz! :D Jag borde därför egentligen ligga i sängen nu eftersom att mitt tåg från Västerås till Stockholm avgår 08:59 imorgon. Vi ska köa hela dagen och hamna längst fram. Sofie säger: "Vi är dumma i huvudet!"

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag förstår dig, du förstår mig. toppen, underbart, jag gillar det :D

2009-03-20 @ 23:27:19
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0