earth hour i kvicksund





Pappa rullade ut lillablå, lillblixten, fjutten, pärlan, bettan eller vad den nu heter från garaget idag. Jag gillar den inte längre och därför har den stått i garaget i väldigt många månader. Jag hatar färgen, att man måste tanka den och hathatar hastigheten. Men jag gillar att den tar mig dit jag vill och när jag vill. Idag var denna sträcka Ramnäs - Kvicksund. Jag besökte becka. Vi åt chokladbollar som jag tog med mig och becka drack mängder med vatten. Jag tror det kan vara svaret på hennes kissproblem. Den lilla kvinnan är duktig på att dricka. Vi släckte även ner under erath hour och levde på ljus istället. Tillsist tog vi oss en liten raggarrunda i kvickan. Vi sökte motståndare. Dock fann vi inga som vågade utmana oss i streetrace. Men det gjorde inte mig så mycket för det blev en bra kväll ändå. Rebecka är en fin vän och jag fick ett bra avslut på min helg. Imorgon kommer de andra två i stålgänget hem. De har vart och jobbat asen av sig. Hur som helst vill jag iallafall ge en kram till rebecka för ett par trevliga timmar!

Nu sitter jag med en kopp kaffe och chips brevid mig. Pappa gapskrattade åt mig när jag sa att jag ville ha kaffe. Pappa som förövrigt är på sjukligt bra humör. Han har fått en ny motorcykel. Eller han har köpt en ny. Han kom till mig imorse då jag ätit frukost och berättade att han jättegärna ville ha den. Tydligen så kunde man åka med denna åretrunt. Jag kanske kan få låna hand andra då?

Och idag efter att jag suttit nere i köket med datorn och jag kom upp på mitt rum igen hade någon lagt in dammsugaren på mitt rum. Jag visste inte om någon bara lagt den där bara för att eller om det fanns en anledning till varför. Jag ställde iallafall ut den i hallen igen. Nu när jag kom hem från rebben var den i mitt rum igen. Nu är jag ganska säker på att det finns en anledning till varför.

Förövrigt så hatar jag när verkligheten går emot mig. Det känns som att få en rejäl käftsmäll.

Och jag saknar thåströmkonserten.

Kommentarer
Postat av: rebecka

och jag tackar dig min goda goda vän <3

2009-03-29 @ 04:35:33
URL: http://typrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0